"LUDZIE-OWADY"

Widomi- nie widzą, słyszący- nie słyszą,
Inteligenci udają, że nie rozumieją.
Sami w sobie płaczą, sami w sobie się śmieją.
Jeśli przyjdzie Co do Czego,
To niczym huragan wieją.


Budzę się dziś wcześnie,
Chociaż nadal mam uczucie,
Że jestem gdzieś we śnie
i znów staram się uciec.
Nie wiem dokąd jeszcze,
Muszę znaleźć własny kąt
Zanim wezmą w kleszcze
I podpalą mój lont.

W głowie myśli gonią,
To przez nie nie mogę spać,
Niechciane niech spłoną!
Te lepsze pomogą wstać, wygrać
Przejść przez najgorsze chwile,
Było ich już tyle,
Zostawiam je w tyle!

Nie wiem jeszcze ILE
Potrzeba mi wzlotów,
Będzie tych upadków.
Czy moje życie to tylko seria przypadków?
Czy może jednak ktoś nad nami tu czuwa?
Gdy nie dajemy rady, kłody spod nóg usuwa.

Poddajemy się w kolejnej walce,
Jesteśmy już tak blisko, nagle wciskamy "Cancel".
To podobno wielki błąd, ale co wtedy, gdy
Człowiek nie ma już sił, zmieniony w proch i w pył?

Właśnie w tych momentach muszę znaleźć w sobie siłę,
Podeptana doszczętnie, unieść się, będąc motylem.
Lecieć ponad chmurami, ze swoimi darami,
Ze swoimi myślami, życia koszmarami,
Które zwalczać muszę, za wszelką cenę.
W przeciwnym razie, naprawdę nic nie zmienię.

Czasem są takie chwile, kiedy mnie ogarnia chłód.
Nic mi wtedy nie wychodzi, i marzeń we mnie w bród.
Myślę sobie: " O cierpienie, giń!"
Potok słów we mnie,
Wychodzi rym.

Nie zawsze łatwo wyrazić to, co się czuje,
Co w duszy boli, w serce kłuje.
Jednak najważniejsze to, że się: próbuje, ścieżki prostuje,
Może uratuje...

Wiele jest osób, chcących przeszłość zmienić,
Cofnąć czas, i jak raz: czyny, słowa odmienić.
To nie możliwe, za późno na wszystko.
Jeśli spróbujesz cofnąć czas, możesz wpaść w urwisko.
Los to jest cios, z nim nie ma układów.
I choć sam go kontrolujesz ,
To jednak spada na Ciebie wiele opadów, odpadów.
Zostaje na Tobie wiele śladów
Tych ludzi- owadów.

Tych którzy nie pomogą, tylko patrzą pazernie,
Jak sam się podnosisz, a na Tobie krwawe ciernie
I tysiące dłoni, próbują Cię dogonić,
Wyrwać Ciebie z Ciebie, musisz się bronić!
Duchy złe przegonić, myśli przeobrazić w czyny,
W sobie zło poskromić...            © 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiadomość

Człowiek i czas stanęli przed sądem...

Za-tru-ty owo-c